poniedziałek, 23 stycznia 2017

Cinema Post Cast: Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie



Podcast o filmie "Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie". Razem z Grześkiem (PiQ) staramy się zrecenzować dzieło, spowiadamy się z naszych kłamstw i raz po raz przywołujemy Garreta by częściej z nami rozmawiał :)

Od siebie dodam że bardzo miło mi się ten epizod nagrywało, bo mogłem tu prócz filmu powiedzieć coś o sobie. Nawet tak się rozpędzałem w kolejnych wywodach, że później przy odsłuchu konieczne były częste cięcia materiału. Nie dlatego że chciałem coś ukryć (co to to nie!) ale dlatego iż czasami zupełnie mordowałem składnie, bądź mówiłem nieczytelnie. Mam nadzieję że to jest wybaczalne. Względem jednego istotnego błędu musiałem dograć erratę. Mimo tego, mam nadzieję że będzie wam się tego słuchało dobrze, a filmem was zainteresujemy.


2 komentarze:

  1. Dzięki za kolejny podcast, widzę że się rozkrecacie. Muszę przyznać że zacheciliscie mnie do obejrzenia filmu i jak tylko wyjdzie na dvd albo bedzie w tv to chetnie go obejrzę. Czekam na kolejne podcasty o filmach i serialach. Pozdrowienia z Rzeszowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Już dziś nagrywamy kolejny podcast, kwestia kiedy go zmontuję pozostaje otwarta, ale jedziemy dalej. Również pozdrawiam :)

      Usuń