niedziela, 19 lutego 2017

Cinema Post Cast: Toni Erdmann vs. Jackie Kennedy



W tym odcinku naszego podcastu omawiamy z Grześkiem z blogu PiQltura dwie ważne premiery ostatnich miesięcy. Pierwszą jest "Toni Erdmann", jeden z najlepiej ocenianych filmów europejskich minionego roku. Drugim jest "Jackie", film biograficzny, który mocno dzieli publiczność przez swoją nietypową dla Hollywood formę.

Od siebie mogę dodać że przesłuchałem ten podcast i chyba w żadnej innej audycji nie profanowałem tak bardzo języka polskiego jak tutaj. Mam fatalną składnię, mylę znaczenie słów (choćby słowo "retrospekcja" zamieniam na "retrospektywa"), powtarzam się. Musicie mi to wybaczyć, jak zwykle podszedłem do nagrywania spontanicznie. Swoje myśli przekazałem, ale być może w nieprzystępnej formie. PiQ spisał się za to na medal, zauważyłem pomyłkę tylko w jednym momencie, gdy miast powiedzieć Isabelle, powiedział Elizabeth Huppert. Potraktujcie ten akapit jako erratę do podcastu. Mam nadzieję że mimo wszystko będzie wam się słuchało tej audycji tak przyjemnie jak nam się ją nagrywało.

POBIERZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz